diumenge, 20 de desembre del 2009

Tancament de l’assignatura i avaluació


Personalment, m’ha costat una mica utilitzar el bloc com a eina de treball individual en relació a l’assignatura, potser perquè no hi estic habituada, però considero que pot ser una eina de treball útil. També penso que un dels handicaps que he trobat, és la falta de temps. Molts aspectes de treball relacionats amb el bloc s’haurien de millorar i el resultat que he obtingut no ha estat el que m’hauria agradat. Però això és el que passa, quan hi ha un temps limitat per fer les coses i quan en fem moltes i no només una. Però del que es tracta ara, és, que els coneixements adquirits, els poguem aplicar en un futur d’una forma més adequada i que aprenem dels nostres “errors” o més ben dit de les “nostres pràctiques”.

Un cop hagi acabat l’assignatura, utilitzaré aquest blog com a portafolis del curs. En algun moment determinat, segurament també faré consultes a altres blogs en relació a temes d’interculturalitat i sobretot la idea és crear un blog per tal d’utilitzar-lo amb els meus alumnes, ja que m’ha semblat una eina útil i interessant a partir de la qual es pot treballar moltes coses diferents.

També m’agradaria destacar que el treball que hem fet relacionat amb les webquest, m’ha permès conèixer que existeix un banc d’activitats molt gran, relacionat amb la interculturalitat i amb altres temes que estan a punt per ser utilitzats a les alues i que també és molt fàcil crear-ne de nous que s’adequin més a les nostres necessitats específiques.

Respecte a les PACs en general, penso que sí que ens han ajudat a assolir els aprenentatges, i sobretot m’ha agradat l’enfocament pràctic de l’assignatura, ja que a part d’aprenedre i ampliar coneixements teòrics relacionats amb la interculturalitat, m’ha permès aprenedre eines i recursos per utilitzar en la meva activitat professional diària, ja sigui des del punt de vista del psicopedagog i la interculturalitat, com des del punt de vista del mestre a l’escola, que és la meva feina actual.
Si he de ser sincera, a mida que hem anat fent les PACs, l’assignatura m’ha anat agradant més i al final estic satisfeta del que he après en ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada